WWW.BMWE30.DK

Forum for ejere af BMW
Dato og tid er tirs feb 09, 2010 07:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
VIP Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Risskov - Århus
Ni-tel skrev:
snakkede MEGET kort med ham ved koed sidste år. han var ikke særlig villig til at sige noget som helst om bilen/motoren, sagde bare at han havde købt den sådan så vidste ikke rigtig noget og så kørte han ellers.

Hehe han lyder da som en kedelig prut.

Profil Email  

Titel:
VIP Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestjylland (Struer)
Ni-tel skrev:
prado skrev:
kender ham og han ved alt om den motor... og bilen lyder kanon godt men er ik kanon hurtig når man tænker på de penge der er brugt på motor, men det hele er laves så det holder... der står jo noget om motoren hvis i finder salgs annoncen her inde....

snakkede MEGET kort med ham ved koed sidste år. han var ikke særlig villig til at sige noget som helst om bilen/motoren, sagde bare at han havde købt den sådan så vidste ikke rigtig noget og så kørte han ellers.

Han købte den også sådan... og ja han snakker ik meget om de biler han har eller har haft..

Profil Email  

Titel:
VIP Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Det er jo helt OK at holde visse ting hemmelige, især fordi at mange med lange fingre ikke har godt af at høre for meget.

CT

Profil Email  

Titel:
VIP Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
02power skrev:
Det er jo helt OK at holde visse ting hemmelige, især fordi at mange med lange fingre ikke har godt af at høre for meget.

CT

jae rigtig nok. men alle havde jo alligevel set både bilen og motoren. og set hvad den ydede og lød.
så tvivler på at det er selve indholdet af motoren som skulle gøre udslaget.
men det er nu heller ikke det at han ikke vil fortælle om den.
men måde hvorpå han bare skrev han ikke vidste noget da han havde købt den sådan, og så bare kørte.
men kan selvfølgelig være han var skuffet over resultatet fra rullefeltet. :lol:

Profil Email  

Titel:
Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Rokkedahl skrev:
Jeg kan sagtens nævne en motor der lyder federe, som ikke er en eller anden M model eller VR6 eller andet gøjl

Ja og der er 8 stempler i blokken...! :wink:
Det er sku min favorit motor, og er da os kun krøbet ned i en 6cylindret BMW (Den næstbedste lyd mm.) fordi min daglig bil (Cadillac SeVille) stod af i gearkassen da den skød en pakdåse ud og sku os ha lavet udstødning, og så måske skal ha den store tur nu her til sæsonen 8)
Men er sku glad for min 2.0 i min e21er med et par frie potter på et 323i system :D
Fed lyd i bunden, og nice lyd i toppen :)
Men der kommer nok snart lidt mere goddaw på drengen i samme stil som den :twisted:

Titel:
Medlem.

Geografisk sted: KØBENHAVN....
Rokkedahl skrev:
Lur den her film

http://videos.streetfire.net/search/hgt ... e7be6a.htm

der kommer en 1½ minut inde cirka

eej mester siger du bravaen har en bedre lyd en NOGEN M model....eller en vr6 hmm :shock: har du nogen sinde hørt en vr6 eller en m3/m5 hmm DET kalder jeg ond lyd... :wink: .

Titel:
VIP Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning
En VR6 lyder godt. Rigtig godt.

En BMW R6 lyder også godt. Rigtig godtl Det gør S14M3 også. Rigtig godt.

Det der efter min mening lyder bedst er en godt pumpet V8 Detroitjern. Sådan en Nascar racer eller lignende. Også bare en almindelig V8, men den er fedest når den bare buldrer.

Der kører en 540i E39 her i Herning der er proppet med AC Schnitzer dele, blandt andet fælge og udstødning. Den lyder altså også rigtig godt.

Profil Email  

Titel:
Medlem.

Geografisk sted: KØBENHAVN....
Slagteren skrev:
En VR6 lyder godt. Rigtig godt.

En BMW R6 lyder også godt. Rigtig godtl Det gør S14M3 også. Rigtig godt.

Det der efter min mening lyder bedst er en godt pumpet V8 Detroitjern. Sådan en Nascar racer eller lignende. Også bare en almindelig V8, men den er fedest når den bare buldrer.

Der kører en 540i E39 her i Herning der er proppet med AC Schnitzer dele, blandt andet fælge og udstødning. Den lyder altså også rigtig godt.

ok kan kun give dig ret i alt hvad du lige har skrevet hehehe 8) :lol:

Titel:
Senior Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Himmerland - Jylland
Hey.. !

Det er jo min gamle E21'er... Det var sgu en dejlig bil - den var bare ALT for dyr at køre i til dagligt ! Men den har vist været noget omkring siden jeg havde den... Mener at Henrik er 5. ejer siden mig og jeg var tredje ejer fra ny... Jeg købte den af et barnebarn til ham, som købte den fra ny tilbage i 1981...
Da jeg købte den var den med standard 325 maskine, servostyring og benzinfyr... Dejlig vogn, og med den standard "orange" farve (Hennarot) så lignede den bare en kedelig gammel balje.. Det var altså skægt at drille smarte "Dennis'er" i deres Fiat, Ford og VW og hvad de ellers kører i... Huha !

Men jeg har set bilen i levende live efter den er blevet malet osv... Det er genialt at han har beholdt den originale farve til den...! :D Den mangler bare en omgang indvendigt.. Jeg monterede to slidte org. E30-Recaro dengang - de sidder der stadig.. Det pynter ikke ligefrem, men ok - man sidder godt !

Her et billede af den mens jeg havde den.. Det er 4-5 år siden....
Billede

Og billede af den lækre kabine, som faktisk lige var kommet fra sadelmageren, da jeg købte bilen... Shit mand, det var som at sidde på kanten af en hængekøje, de stole... Nøj, de var godt nok.... øhhm... originale... :?
Billede

Nå slut fra mig.. Jeg blev lige nostalgisk... Håber den kommer til Koed den 5. maj... I'll be there !!

Rudi (Linkmanden)

Profil Email  

Titel:
Medlem.
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve.
den er satme fin.lækker maskine og lækkert projekt

Profil Email  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]