Hey.. !
Det er jo min gamle E21'er... Det var sgu en dejlig bil - den var bare ALT for dyr at køre i til dagligt ! Men den har vist været noget omkring siden jeg havde den... Mener at Henrik er 5. ejer siden mig og jeg var tredje ejer fra ny... Jeg købte den af et barnebarn til ham, som købte den fra ny tilbage i 1981...
Da jeg købte den var den med standard 325 maskine, servostyring og benzinfyr... Dejlig vogn, og med den standard "orange" farve (Hennarot) så lignede den bare en kedelig gammel balje.. Det var altså skægt at drille smarte "Dennis'er" i deres Fiat, Ford og VW og hvad de ellers kører i... Huha !
Men jeg har set bilen i levende live efter den er blevet malet osv... Det er genialt at han har beholdt den originale farve til den...!

Den mangler bare en omgang indvendigt.. Jeg monterede to slidte org. E30-Recaro dengang - de sidder der stadig.. Det pynter ikke ligefrem, men ok - man sidder godt !
Her et billede af den mens jeg havde den.. Det er 4-5 år siden....
Og billede af den lækre kabine, som faktisk lige var kommet fra sadelmageren, da jeg købte bilen... Shit mand, det var som at sidde på kanten af en hængekøje, de stole... Nøj, de var godt nok.... øhhm... originale...
Nå slut fra mig.. Jeg blev lige nostalgisk... Håber den kommer til Koed den 5. maj... I'll be there !!
Rudi (Linkmanden)